Výběrová řízení
Aktuálně hledáme novou posilu do týmu, který má na starosti HR a mzdy v naší společnosti. Pokud jste osoba, která se orientuje v problematice zpracování mezd a vaší předností je pečlivost a korektnost neváhejte a pošlete nám CV ještě dnes!
Co u nás bude náplní vaší práce?
Mzdová účetní:
- kompletní zpracování mzdové agendy pro 120 zaměstnanců, zúčtování pojistného na sociální a zdravotní pojištění a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům,
- příprava a zúčtování pojistného na sociální a zdravotní pojištění a dalších plnění poskytovaných za zahraniční zaměstnance mimo systém ČR,
- příprava a komunikace s příslušnými úřady ČSSZ, ZP a FÚ
- výpočet a provádění srážek, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců,
- provádění záznamů do evidenčních listů o délce zaměstnání a výši výdělků pracovníků,
- roční uzávěrka mezd a zpracování ročního zúčtování,
- archivace mzdových dokladů a ostatních písemností.
Personalista:
- komplexní zajišťování personalistiky,
- řešení sporných mzdových záležitostí,
- příprava návrhů na zařazování pracovníků do tarifních tříd a stupňů ve spolupráci s řešiteli projektů a zakázek.
- vystavování mzdových výměrů, pracovních smluv a jejich dodatků,
- vedení agendy dohod o provedení práce a pracovní činnosti, kontrolování jejich správnosti po formální stránce,
- evidence a archivace platových a personálních záležitostí pracovníků v souladu s platnými předpisy,
- provádění kontroly formální správnosti vyplacených odměn,
- vyřizování a zpracovávání veškerých dokladů osobní evidence při vzniku, změně a ukončení pracovních poměrů,
- zavádění a aktualizace trvalých údajů o zaměstnancích,
- zpracování podkladů a komplexní agendy pro Úřad práce
- zpracování předepsaných statistických výkazů,
- zpracování personálních podkladů pro zřizovatele,
- zabezpečení předstihového řízení pro důchodové účely,
- kontrola formální správnosti a archivace evidence docházky pracovníků, hlášenek o pracovní neschopnosti, čerpání ŘD a MD a nároků na ně, apod.
Požadavky:
- Znalost mzdové problematiky
- Na této pozici požadujeme minimálně SŠ vzdělání
- Klíčová je velmi dobrá znalost mzdové a pracovně-právní agendy, praxe v oboru min. 5 let
- Neobejdete se u nás bez znalosti práce na PC, především MS Office (zejména Excel),
- Práce na plný úvazek (40 h/týdně).
- Samostatnost a komunikativnost, flexibilita, hledáme kolegu, kolegyni, který je proaktivní, má chuť zdokonalovat své znalosti a týmovost je jednou z jeho vlastností.
- Angličtina - Středně pokročilá, na dobré komunikativní úrovni
Nabízíme:
- Pružná pracovní doba
- Další motivací jsou i prémie s vazbou na projekty.
- 25 dní dovolené
- Notebook
- Stravenky/Příspěvek na stravování
- Možnost studijního volna
- Další firemní benefity
- Hrubá mzda: 45000 - 50000 Kč / měsíc (po zapracování)
Poznámka:
- Zkušenosti s prací v informačním systému MAGION vítány
- Pracovní úvazek zkrácený (10-20 hodin týdně)
- Nástup možný ihned
- Místo pracoviště: Veveří 97, 602 00 Brno
- Délka trvání pracovního poměru: na dobu určitou s možností prodloužení.
-
Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
Nabídky spolu se životopisem a motivačním dopisem zašlete prosím v elektronické podobě na adresu ivona@psu.cas.cz.
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Ředitel Psychologického ústavu AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
ASISTENTKA KANCELÁŘE či ASISTENT KANCELÁŘE
Typ úvazku: Práce na částečný úvazek (20 - 30 hodin týdně)
Místo pracoviště: Pod vodárenskou věží 1185/8, Praha, Libeň
Délka trvání pracovního poměru: Na dobu určitou s možností prodloužení
Co konkrétně Vás čeká?
- administrativní podpora pražské části ústavu,
- administrativní podpora ekonomického oddělení,
- administrativní podpora realizovaných evropských projektů,
- běžná obchodní korespondence,
- příprava podkladů pro účetní a mzdové oddělení,
- personální agenda - příprava dohod o pracovních činnostech (DPP, DPČ),
- kontrola a pomoc při zpracování cestovních příkazů zaměstnanců (elektronicky) a výkazů práce,
- kontrola a pomoc při zpracování / vyřizování objednávek zaměstnanců (elektronicky),
- archivace dokumentů, spisů, projektů,
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení,
- evidence a zpracování pošty,
- další spolupráce s ekonomickým a projektovým oddělením.
Co potřebujete mít, aby se nám dobře spolupracovalo?
- Min. SŠ či VOŠ vzdělání (ekonom.směru výhodou),
- Dobrá znalost práce na PC - středně pokročilé znalosti práce na PC - MS Office (Excel, Word, internet, email,...),
- Organizační schopnosti, spolehlivost, bezúhonnost,
- Příjemné vystupování, komunikativnost,
- Požadované jazyky – angličtina (komunikativní znalost – zpravidla písemná komunikace)
- Znalost grantových projektů a prostředí vědeckých organizací výhodou,
- Zájem a ochotu se dále vzdělávat.
Co Vám nabízíme:
Hrubá mzda 40 000 - 44 000 Kč / měsíc pro plný úvazek
- Stabilní práce v zavedené instituci, místo výkonu práce – Praha 8
- Práce na hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- Pestrá pracovní náplň
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba,
- Stravenková karta/příspěvek na stravování,
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Přátelský kolektiv
Uzávěrka přihlášek: 28.2. 2025
Nástup je možný ihned nebo dle dohody
Nabídky spolu se životopisem a motivačním dopisem zašlete prosím v elektronické podobě na e-mail: sekretariat@psu.cas.cz. V případě dotazů se obracejte na vedoucí Ekonomického oddělení Ivonu Kubíkovou, DiS, tel. 532 290 270.
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.